Words of today

"Hade jag haft pengar så hade jag kunnat bjuda ut dig på restaurang.." smsade jag till Felicia.
"Jag har pengar, massor. Så egentligen skulle jag kunna bjuda ut dig.. Men nu ska jag vara snål_kärring_1930 ett tag nu, försöka spara lite... x)" svarar hon.
"Men, ja precis, du måste spara så då kan jag bjuda ut dig!"
"Men du kanske också skulle spara lite!"
"Jag har inga pengar att spara.."
"Ajdå.. Kan spara och skicka till dig!" säger hon som har egen lägenhet som behöver betalas.
"NEJ! Jag spar och skickar till dig!" svarar jag envist.
"Toveh.. Jag får 7000 i månaden..."
"Aha."

- Tovelinn Eriksson & Felicia Dybeck
(Klockren ekonomidiskussion)

Postat av: kevin den 2009-09-26 @ 17:08:25

oj! men om du lever dig in i din dröm och aldrig gerupp den så kommer du att lyckas :)

Postat av: Astrid<3 den 2009-09-26 @ 17:13:24

Wow vilken fin blogg!

Postat av: andrea den 2009-09-26 @ 18:39:03

hehe =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback