Trebles trebles

Idag har jag varit så fantastiskt duktig. När jag skyndade hem från skolan så pluggade jag färdigt samhällskunskapen, tog hand om naturkunskapspappret och pluggade lite rättskunskap. Underbart ! Sen bytte jag om inför träningen, JOGGADE upp till träningen, och väl där så tog jag i som bara f*n! Det är någon knäpp jag har fått på senaste, måste dansa hela tiden, hela hela tiden. Jag hoppar svanhopp genom korridoren här hemma, flyger ner för trappen när jag är påväg till bussen.. Åh, jag är ju helt knäpp. Träna, träna, träna! Jag tar i, hjälper de mindre och dansar på som fan, aldrig blivit såhär svettig på en träning som jag blev idag.. Och vilket flås sen!

  Träningen tog slut och jag klädde på mig, sa hejdå.. Och faktiskt, faktiskt, jag SPRANG hem! Nu är jag stolt över mig själv och ska nu nöjt skriva ut min analys, sen luta mig tillbaka i soffan.. Och vänta tills pappa kommer hem.

Tack för idag ! <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback