Torsdag - lång skoldag.

Skola igen. Denna gång utan lera på kläderna dock, - haha.

Bussen rullade sakta framåt, fylld med massa trötta elever, sömniga gubbar och pratglada damer. Vissa elever verkade rejält trötta, andra inte. De prata på högt, tydiligt och mycket ljudligt om hur bra det gick på WoW igår och om någon ny patch.. Och huruvida det ena stämde och det andra inte. En del pratade på som om de varit instängda på sitt rum i flera dagar, alltså väldigt, väldigt mycket. Mer än hur jag brukar prata när jag är exalterad, nervös eller nära ett nervsammanbrott. Förskräckligt. Men trevligt dock att någon hade en trevlig bussresa. . Själv ville jag bara kliva av. Bah.

Jag fick plötsligt för mig att snart, snart är vi framme vid Borlänge. Snart åker vi förbi Coop Forum.. Tills min musik avbröts av den monotona rösten från bussens högtalare; "Nästa; Solvarbo"
Vad i helvete. Eftersom jag inte såg ut så bra så hade jag inte sett hur vi åkte och vi hade alltså inte ens passerat SOLVARBO! Första anhalten för mig när vi åkt ut ur Säter, så jävla typiskt. I vanliga fall brukar jag gilla bussresorna. Ibland längtar jag efter dem. Men idag var nog inte riktigt min dag bara.
Ännu (inte så särskilt mycket) bättre var att en lite obehaglig människa som var ståendes i gången lutade sin STJÄRT mot min axel.

inte okej !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback