EFTERLYST 21:00

SE DEN FULLSTÄNDIGA INTERVJUN MED LINDA CHEN'S FÄSTMAN IKVÄLL KLOCKAN 21:00 I EFTERLYST PÅ TV3 !

Är det han? Tror du på hans berättelse om att han vaknade upp bredvid sin fästmös döda kropp?

Postat av: caroline den 2009-09-23 @ 17:01:40

oj vilken fin design du har! Gjorde den själv? Jag håller med dig helt. Choklad shaken är bäst, men med vatten?? ja måste ju prova nu =)

Postat av: Sanna den 2009-09-23 @ 20:01:40

Jag hittade det på http://www.my-jewels.com

Postat av: JVH den 2009-09-26 @ 20:16:26

Jag är inte riktigt säker på om jag tror att det är han eller inte... För visst verkar han riktigt skum med testamente och att han vaknade upp bredivd hennes kropp i skogen och allt sånt. Men om det var han så skulle han var en VÄLDIGT bra skådespelare. Kan rätt mycket om kroppspråk och ögonkontakt och allt det där eftersom att jag har studerat teater i mer än halva mitt liv.

Är helt kär i din blogg!

Kram, Julia! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback