Säters lucia 2009

Som förra årets Lucia och årets Säterjänta så vill jag härmed vara ett gott föredöme och försöka göra Säters luciatåg större, mycket större, än vad det är idag.

-Vill du vara, eller känner du någon som vill vara Årets Lucia 2009?
Detta kommer det komma ut information om i tidningen senare, närmare jul. Där kommer all info ni behöver för att nominera Er eller någon annan.

-Vill du vara med i Säters luciatåg 2009?
Nuförtiden så är vi väldigt få i vårat luciatåg. Vi vill väldigt gärna ha med oss fler, och det är inte bara folk från konfirmationsgruppen och kyrkans unga som får vara med, som vissa tror.
ALLA får vara med, kille eller tjej, spelar ingen roll. Alla får delta.

REDAN NU VILL JAG GÄRNA ATT NI LÄMNAR INTRESSEANMÄLAN OM NI VILL DELTA!
Det är inte jag som håller i detta arrangemang, nej, men att samla ihop deltagare kan vem som helst göra.

Ni som vill delta - Kommentera i ett inlägg med erat för- och efternamn och en mailadress
Så kontaktar jag er för vidare information.


♥TACK PÅ FÖRHAND!♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback