Gästbloggning

Tjena alla Tovehs Läsare :) Det är Linnea här som skriver, Tovehs bästa vän. :)

Jag tänkte ta å skriva lite om hur fantastisk bra toveh är och hur mycket hon betyder för mig.
Vi blev kompisar genom en gemensam vän och vi har varit kompisar i över ett år nu ! :) Jag har så många bra minnen med Toveh. :) Jag och hon kan sitta i flera timmar å bara skratta åt igentligen ingenting å man kan verkligen vara sig själv med henne ! Vi har igentligen inte så mkt gemensamt när det gäller killar och sånna saker men ändå passar vi så bra tsm :) jag Trivs verkligen i Tovehs sällskap och jag vet inte vad jag skulle göra om jag förlora henne. Jag hoppas hon förstår hur mkt hon betyder för mig. Om jag inte skulle ha varit kompis med Mellisa skulle jag å Toveh igentligen aldrig träffats så vi får helt enkelt tacka melli :D Undra hur många filmkvällar toveh och jag haft under denna tid med chips å dipp å cola xD och undra hur många gånger vi har setat å as garvat åt saker som igentligen inte är roligt xD som inatt t.ex när vi skulle sova och dela på en lite 3-sits soffa å gud vad vi skratta ! Du lyser upp det där lilla tomrummet i mitt hjärta ! Jag lär väl sluta skriva nån gång haha och Hoppas Ni orkar lästa detta nu. Och hoppas Toveh inser hur mkt hon betyder för mig å hur bra vän hon är ! Hon ställer alltid upp för mig. Hon är verkligen en vän man ska vara rädd om <3 jag skulle igentligen kunna sudda ut allt igen å skriva 3 enkla ord.
Jag älskar dig <3

Mvh Linnea Öhman.




Postat av: karro den 2009-10-11 @ 22:11:20

från cubus :) tack


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback