Sun, shine, calm.

Jag är jättetrött, och har jätteont i fötterna efter fotograferingen. Halva lägenheten är utan ström då en propp gick imorse då jag blåste håret samtidigt som jag skulle sätta på lampan i hallen. Robin mönstrar i Stockholm och idag, idag skiner solen.

Jag fotograferades från nio på morgonen till ungefär halv fyra på eftermiddagen. Det var jättekul! Fast jobbigt som bara den, haha, fler företag nu än förra året vid Lucia-fotograferingen. Jag höll på att smälla av i Säterdräkten, det var så förbannat varmt ! Nu är ju jag van med folkdräkter, då jag dansar i dem på somrarna (jätte, jättevarmt.) Vi hade en ordentlig tur med vädret idag. Fotografen sa att det var första gången som vädret hållt sig så fint under hela fotograferingen! Tur, tur, tur. Imorgon blir det fint på förmiddagen också, och det är bra. Vi börjar klockan tio och slutar två, och de resterande fotograferingarna är mestadels inomhus. Yeeeees.  Vi gick massor, så jag har JÄTTEONT i fötterna, de där förbanande dansskorna är inte sköna alltså.

Solen skiner så jävla bra idag alltså. Fast nu är det lite jobbigt, ärligt talat. Jag bländas, hela köksbordet bländas och blänker och gnistrar ! Buketterna börjar vissna och jag ska torka dem snart. Robin mönstrar i Stockholm och hanterar tunnelbane-systemet förvånansvärt bra. Han är cool han. Lägger upp en bild på honom från myskvällen i lördags vid sjön!
Tack för en superhärlig kväll !




                                       :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback