Scandic hotel - Bollnäs

Första stoppet på hotellresan:

BOLLNÄS - Scandic hotel

Utseendet från parkeringen när vi kom med bilen var inte den bästa. Skitskabbigt hotell, tänkte jag. Men vafan, whatever, hotell som hotell, jag är lycklig.
Hotellentrén ser väl sådär lite småmysig ut, bortsett från de ryska idrottarna som springer runt och pratar ryska hela tiden.
-För er som inte vet det har jag någon konstig fobi för ryssar, jag tror att de kommer kriga mot mig en otrevlig dag. Ryssland är stort och jag så liten. Nu för tiden minns jag dock inte längre orsaken till varför jag är rädd för själva Ryssland. Jag kommer väl på det nåndag.

Hotellrummet är ett vanligt dubbelrum, med en bäddsoffa som ungen ligger och sover i. Dubbelsängen har pappa jäst ner sig i, och jag antar att jag sover med ungen i bäddsoffan. (Love bad så snällt och ville att jag skulle sova hos honom.)

Typiskt nog så ser vi just nu på Psycho på teve, hotell hit och hotell dit. I feel good. Ja, och så hade pappas chef lämnat en ljudbok i bilen som vi åkte med, så ifall vi fick tråkigt skulle vi lyssna på den.
Komiskt nog handlar även den om ett hotell. Någon försvinner mystiskt och spårlöst från en hotellsvit osv..

Södra Berget hotel i Sundsvall ligger 2,5 timmar bort härifrån, däremot kommer resan dit att ta minst 5 timmar. Pappa jobbar ju på vägen dit. -_-'
Det är så jävla tråkigt att ligga därbak i bilen, och eftersom stubbfräsen är så tung så skakar hela bilen när man kör på vägarna, så att man kan inte ligga ner på sätena, för då rullar man av. Alltså, = ingen sömn. Så mår jag jätteilla när jag är hungrig och det skakar, det är.. äckligt. Känns som en rejäl bakfylla typ. Utan spyorna. Hahah. :)

Snart Sundsvall, snart! <33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback