Öppna dina ögon, älskling

Älskling.. Öppna dina ögon
Se på mig, le mot mig
Ja jag vet, det är mörkt ute, det är fortfarande natt
Men du får inte somna riktigt än
Jag ser på dig
Jag har inte somnat, inte riktigt än.
Jag har legat här brevid dig
Hållt din hand i min
Vilat dem mot mina läppar
Andats på våra händer
Jag har sett på dig en stund
Och insett
Hur mycket jag älskar dig .
Hur mycket du betyder för mig
När du ligger här brevid
Dina andetag blåser mot mitt ansikte
Ibland kittlar dina ögonfransar min panna
Jag fryser ibland.
Fönstret är öppet, och släpper in höstvindarna
Men jag kryper bara närmare intill
Så släpper du in mig .
Du har släppt in mig i ditt liv
Älskling, stäng dina ögon.
Vila nu, sov en stund.
Det är fortfarande mörkt, ja, det är långt in på natten
Nu sover man som bäst
Älskling godnatt
Vi ses inte mer.
Jag måste gå. .
...

Postat av: becka den 2008-09-09 @ 21:53:15

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback