Hotellfrukost

Frukosttime !

Jag och Love ställer klockan på åtta, för att ungen ska hinna vakna och jag ska hinna duscha och göra mig iordning för att sedan gå ner och äta frukost.
08.31 knuffar jag ordentligt på Love, eftersom han inte reagerat på den senaste halvtimmens knuffar. Jag har inte ens stuckit ut minsta tå utanför täcket, det är alldeles för tidigt för att gå upp och äta frukost. Det är söndag.
Jag reser mig upp, rullar från våran bäddsäng, över till hotellsängen och ner på golvet i en jävla fart. Fin start på morgonen må jag säga, hahaha. Jag går in i badrummet och fixar håret någorlunda, tvättar ansiktet,, hoppar i kläderna och skyndar på Love. Då kommer pappa in i rummet, han är hurtig han. Han ska ju iväg och jobba så han äter frukost väldigt mycket tidigare än oss, eller ja, idag var det inte så jättetidigt. Men nu har han åkt och ansvaret ligger på mig och Love, nu ska vi plocka ihop alla våra grejer och sedan lämna skräpet till hotellets förfogande. :p

Iallafall så var frukosten ingen höjdare, jämfört med Sundsvall och Scandic i Gävle så var det här som en vanlig frukost hemma. Utbudet var klent och det fanns två sorters vitt bröd, varav ca. 14 sorters grova. Pannkakan med grädde var däremot uppskattad av ungen. Haha, han tröck i sig pannkaka som om han aldrig ätit det förr, hahaha, det var en ordentligt rolig syn. Dessutom öste han på med sprejgrädde. Bokstavligt öste , hahaha.
Juicen var som vanligt god, Love tyckte om kakorna.. Ja, det var helt okej, men en ganska klen frukost. Jag är inte särskilt jättemätt. 

Puss påer, nu ska jag duscha.

GRATTIS TILL LINNEA ÖHMAN - 16 ÅR IDAG !  :D :D :D :D <3<3<3<3<3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback