Autumn .. what's it all about?

Nu sitter jag i köket med en kopp kaffe och en liten kopp Baileys. Hoppas ni har en härlig kanelbullens dag !
Jag har suttit en längre stund och sakta studerat molnen. De blåser förbi ovanför hustaken, över himlen, i en rasande fart. Ser ut som om de svischar förbi i minst 60 km/h. Hahah :) När jag följde molnen så stoppades min syn av något otroligt. Trädet. Jag har aldrig sett något så vackert under hösten som det här trädet. Och just vid den tidpunkten då jag såg trädet, just då, så träffades trädet av höstsolens solstrålar. Kanske ni som jag ser att solstrålarna under hösten ser lite vassare och svalare ut, än på till exempel våren. Det är som två helt olika solar. Iallafall, trädets löv rasslar i orange, gult och rött, och med solen mot löven, skapades ett fantastiskt konstverk. Jag har aldrig varit med om en liknande sensation, inom ämnet naturlandksap.. Faktiskt. Jag är inte en sådan som intressar mig i hur landskapen ser ut, hur naturen ändras och sådär. Jag är inte särskilt naturintresserad alls, och jag aldrig riktigt fått den här känslan av hur vackra träden kan bli under hösten. Men nu såg jag något. Något som tillochmed fick mig att ta kameran och rusa ut på balkongen för att fota det.

That's how I like it .

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback