Vad ...

"Jag kan inte sova och någonting fladdar i min mage."
"Det här är inte sant. Det här händer inte. Dom där fjärilarna måste dö!"


Jag har varit hos Helen i helgen. Eller ja, jag hasade mig dit i typ snöstorm på lördag kväll klockan 22.00 typ, och sen kändes det onödigt att gå hem vid klockan 01.00 . Så jag sov kvar. Nu kom jag hem för inte så fasligt längesen.
Jag känner mig sjukt ofräsch, deprimerad och ledsen. Jag ska snart in och duscha hade jag tänkt. Kanske ska ta ett bad.. Vi har dock inget skum.


Jag saknar dig . Jag saknar dig . Jag saknar dig .



Jag vet inte om det blir någon särskilt vettig blogg idag. Jag är för trött för det.. Men jag letar en topic, försöker få hjälp av Danne, han som är så klyftig. Nej, det  var inte ironi.. Typ en världskonflikt eller nånting. Äh, skitsamma, vi drar lite självömkan in i det hela.

Vad förväntar du av mig? Efter allt jag gjort för folk, gjort och inte gjort, vad förväntas av mig? Att jag alltid ska ställa upp och alltid finnas för folk? Eller vad tror man om mig egentligen... ? Alltså det är sådanadär jävla frågor som dyker upp till och från. Men liksom, på människor så kan det ibland verka som om en person alltid ska finnas där, alltid ska stå där och liksom hjälpa dem att resa sig upp från ett stort fall,. Typ.
Men jag vet inte. Nu ska ingen som känner mig ta illa upp av det här, för det är bara lite random snack om allt och ingenting, det är liksom ... MEN VAD I HELVETE DET ÄR INGET SÄRSKILT, TA INTE ÅT ER AV DET HÄR BARA. Tack.

Jag verkar vara på lite smådåligt humör. Jag tror fan inte ens det är någon idé att chansa på att skriva ett tusenordigt inlägg där det ändå inte kommer stå något vettigt.


Sluta, bara sluta. Snälla

Postat av: Becka den 2008-05-18 @ 21:58:35

Toveh, I like you! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback