Sundsvall!

Hej allihop! Jag är i Sundsvall på femstjärnigt, jag hade überkul i Onsdags och jag har så jävla ont i ryggen.

Yes, äntligen. Tillochmed jag fick komma hit också! Sitter på andra våningen i någon VIP lobby, brorsan ligger och degar i en massagestol för 75.000 spänn och pappa, han jobbar hårt någonstans i Sundsvall. Ahh. Jag har solat solarium, bastat, druckit juice, en jävla massa juice, ätit frukt, hotellmat, suttit i alla möjliga sorters massagestolar, suttit här, drukcit cappucino och kaffe latte, och allt, är helt gratis. Förutom middagen och lunchen. Middagarna här är inget vidare. Faktiskt. Hur låter det med stekt reninnanlår? Eller musslor? Inget kostar under 200 spänn. Om jag får uttala mig strikt, så måste jag säga att det är lite smått äckligt. Ganska, rätt äckligt. Hursomhelst.

http://www.sodraberget.se

Där bor jag! Ett femstjärnigt hotell högt beläget på ett berg. Vi bor i en svit med hall, badrum med bastu, vardagsrum och sovrum. Jättetrevligt. :) Hihi. Det här kostar inte oss så mycket. "Företaget betalar"
Hähä :D Jo, det är sant! http://www.rubbostubb.nu ni kan ju kika in där, det jobbar pappa med. Kolla om ni har någon irriterande stubbe där på era gårdar, ring dom. (Det kallas smygreklam.)

Onsdags , onsdags onsdags.. Jag vill tacka alla jag mötte och alla som hjälpte mig (*host*), alla jag träffade helt enkelt. Ett särskilt tack till Ungdomens hus, Fredrika Bredwad och Mathias Lindsköld. 


Mer vill jag inte skriva om. Love är sur och vill gå upp till rummet. Ja, vi hörs väl.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback