hmhmhmmm...

Ja, nu sitter jag i skolan. Har tränat elevshow sen imorse, nu sitter vi och latar oss, eftersom en av våra gruppmedlemmar dissade våran Moulin rouge dans. Det var synd, lite såhär i  sista sekunden. En som kan dansa kaxig hiphop tack?

Jag har gjort musikprovet, hoppas det gick bra, för då får jag VG i musik.. Känns härligt. Dock tror jag inte att det gick så värst bra. .. Ehum. ..
Igår träffade jag Mathias och Melissa btw. Det var mys. (:<3 Och så kom Fredrika till skolan, äntligen ! :D:D:D Hon var jätteduktig, gjorde fem prov idag, hon är bäst. ^^ <3<3


Känner att det här blogginlägget blev mindre seriöst än vad de brukar , hahaha, xD Jajaja. Jaha, nu gick dom andra två. Känns..ensamt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback