Underbar och älskad av alla


Good evening people! Jag har just ätit en tallrik med strips och ketchup (jaaaa, jag tänker så mycket på formen, jag är så hälsosam.) till sísta avsnittet av "Girls at the playboy mansion", och tidigare idag hyrde jag, Love och pappa film. Yes! Vi var på kupolen också, men dom lät mig inte springa runt i klädaffärerna så länge ;o Sen kom jag att tänka på modelldraget i min släkt. Anyway, enjoy.

Ja, strips har blivit det perfekta kvällssnacket till kvällsprogrammen. Seriously, jag har bara kört med det i två kvällar hittills, men I dunno, I like it! Jag kommer alltid att tänka på det här "Fish'n chips" när jag ser stripsen ligga och steka där inne i ugnen, jag skiter fullständigt i vad rätten egentligen innehåller, men just det här med att stripsen ligger i ett uppslag tidningspapper. Ursäkta, men jag tycker om det ;o jag har personligen faktiskt provat, ganska många gånger. Men nu var det några år sen sist, kanske ska testa igen?
Jag åt strips till sista avsnittet av "Girls at the playboy mansion" , och jag har fått värsta feelingen över Holly Madison, hon är sååååå fiiiiiin ;o  ! Jag har aldrig liksom kunnat gilla någon känd blond uppblåst sak, men Holly jobbar ju vardagligen, är rätt intellegent, smart , bra, helt enkelt. Jag gillar henne. Enda problemet är att hon är liksom Hugh "Puffin" Hefners no.1 girlfriend. Spela roll om hon är number 1 eller inte, hon har med honom att göra. Det känns mer som om att Holly, Bridget och Kendra är hans barnbarn, och älskar honom som sin.. typ.. Morfar? Never in my life att jag skulle pussa någon av mina två morfarar på munnen, men liksom, det ser knappt ut som äkta kärlek, riktigt, men vad vet jag, jag är brunett från Säter, my point doesn´t really mean that much to anyone. Men men, jag älskar introt till serien också, inte själva animeringen och skiten utan låååååteeeeeeen god damn it. Någon som vet vad den heter? Give it to me.
image4

Ja, vi har hyrt film idag. Fyra stycken. "Flood", "Hannibal rising", "Gustav" och en till jag inte har nån aning om om vilken det var... Orkar inte kolla nu. Vi såg "Flood" idag, ja, inte skulle jag vilja påstå att det var någon vidare bra katastrof film. Jag och pappa är trots allt proffessionals på att döma Katastrof filmer ;D Säger vi, nejmen faktiskt. Superfire, filmen som var så lång att dom delade upp den på två kvällar, det är fan en av dom bästa, nej, det är nog den bästa jävla filmen inom naturkatastrofer jag sett. Gosh, jag minns en scen när byns och närliggandes alla brandmän står och sprutar vatten på alla husen, medans resten av alla invånare evakueras, kör i långa bilköer, sakta, sakta ur stan. En liten flicka, eller är det en pojke? Jag minns inte :o ,  hursomhelst, han/hon vill ha med sig sin skål med sin guldfisk i. När han/hon ska klättra upp på en bil så knuffas skålen ur hans händer, och så zoomar kameran in på den stackars lilla krabaten som ligger där och hoppar, plaskar och försöker få det sista ur vattnet som sakta flyter bort. Uhuhuh. T___T 

Visste ni att min mamma jobbade för en modellagentur när hon var yngre? Hon hatade det och vägrade göra det, men hennes mamma, - mormor, tvingade henne. Hursomhelst så tycker jag hon var duktig, bilderna blev bra, men dessvärre är det ett hemskt åttiotals mode. Ja, jag vet, jag dissar the 80's. Men vissa stilar är helt okej, men den här var extrem. Inte en enda tjej på bilderna har kläder som ser någorlunda bra ut. Uschhhh. Iallafall, mamma var modell. Hillevi Rombin då? Min mormors .. syster , eller nåt sånt, hon var ju den första svenskan som vann Miss Universe. Miss Suecia, Universums första svenska vinnare i Miss Universum och fjärde vinnaren i räkningen. Lite coolt är det, right? Just admit it.
Detta skedde år 1955, och vilken lycka det blev för svenskarna. -Och för mitt släkte.
Och ja, visst var hon vacker allt. Men den 19:onde Juni 1996 skedde det otänkbara. - Flygolyckan.
Hillevi, hennes man, G David Shine (känd regissör och hotellägare i Hollywood. De träffades i början på Hillevi Rombins filmkarriär.) och en av deras fem söner, F Berdnt Shine, var ute på en flygtur. Sonen var pilot då något gick fel, de kraschade och alla tre dog omedelbart.
Idag ligger dom begravda tillsammans i Westwood memorial park i Los Angeles.

                                            R.I.P Hillevi Rombin

image1image2image3
image5

Postat av: Simon den 2008-03-27 @ 01:03:27

Ehummm

Postat av: Terese den 2008-05-09 @ 18:20:49

älska holly!!:D

Postat av: My Rombin den 2009-12-01 @ 18:02:31

Hej! vore intressand och veta varifrån du fått dessa uppgifter angående hillevi, pga att jag heter rombin själv i efternamn och det är ett släktnamn så alla som heter Rombin är min släkt om de inte är ingifta. Har börjat släkforska lite smått, då måste din mormor ha hetat eller heter rombin i efternamn om det var hennes syrra?, vad heter hon i förnamn? tack


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback