Söndagkvällshumor


Ibland händer sånadär saker, som blir till sånadär "moments" man bara måste skriva upp, som man skratta åt ganska länge. Och vetni? Jag fick just ett sånt.

Little t - U r trying to bend the truth ,. säger:

brraaaaaa leeen. Jag mår fint vetu

Feliic säger:

Brabra ;D Vad göru?

Little t - U r trying to bend the truth ,. säger:

inte myckeeeeet assååååå, tuggar guum och lyssnar på beaaaat asså leeen. durååå?

Feliic säger:

Jag typ.. slipar till lådorna på mitt skrivbord... dom är lixom.. svåra att få ut. :P

Little t - U r trying to bend the truth ,. säger:

hahahaa okej

Feliic säger:

xD

Little t - U r trying to bend the truth ,. säger:

Felicia på en söndagskväll: Slipar skrivbordslådorna

Toveh på en söndagskväll: Hurrar över hur stora bubblor hon kan blåsa med sitt tuggummi

Feliic säger:

xD

Feliic säger:

Har man liv så har man ^^

Little t - U r trying to bend the truth ,. säger:

hahah ohhh ja


And I was like, OMG!  HAHHAHAHAHAHAAHA XD
Kanske är det dock bara jag som tyckte att det där var skitkul pga min övertrötthet, men I don´t think so. Eller..?

Postat av: Feeliicc den 2008-03-25 @ 17:21:27

Hahhaha xD

Postat av: någon den 2008-07-27 @ 13:18:29

du måste ha varit väldigt trött..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback