Hello Sunshine


Hej allihop. Idag fick jag se färdigt på "En obekväm sanning" på NO:n, och nationella muntliga proven i svenska fortsätter. Jag hade en fantastisk dag med Fredrika på KU, (hahha, kakorna :) Och nu gick min nagel av. Helvete. Maria knäckte min rygg och jag är trött och har gurka mellan tänderna.

Yes. Pappa hämtade mig från skolan, han körde förbi precis när jag kom gåendes på vägen. Så åkte vi iväg till Skönvik för att äta glass, men så ringer Gika, och jag ska möta henne vid kyrkan och så ska vi gå till KU. Jaa... KU ja.. Vi kom dit vid tre nångång, så ringde vi efter Bengt och massa, för att fråga när det öppnade. Haaaaaaalv fyra sa Bengt. Nä! Fyra var det. Men han sa halv. Vi gick in via Prästgärdsskolans dörr och smet ner, och fikade lite. (A) ingen annan var ju där :o, sen började en kille smyga utanför fönstret. Eller aa, han stog och väntade på att få komma in, vi smög, den jäveln skrämde mig typ trettio gånger ! Jävla, idiot, gå runt och försvinna runt hörn och sen dyka upp mitt framför fönstret när jag står och kikar, INTE ACCEPTABELT. Jesus christ. Ja, jag och Gika åt kakor och drack juice. Det var mys :D Sen kom det folk. Och då fick vi reda på att fikat kostar (!) och man får skriva upp sig om man ska ha fika, och betala en annan gång. Men det råkade ju jag och Gika glömma idag :O.. ja, "råka".. ^^
Höhöh. Vi tog lite gurkor , jäste i soffan och la gurkskivor på ögonen, det var mys :D

"En obekväm sanning" är en jävligt obekväm film, man blir ju så berörd, självklart så var jag påväg att gråta under filmen. SUCK! Men den är ju obekväm, och sådär... Och lite läskig.. Dock har jag studerat mycket i ämnet global uppvärmning, men vissa saker visste jag faktiskt inte.. Uhu.

Sandra masserade mina axlar idag. Hon fick nästan ut en av mina muskelknutar ! Hallelujah. Men god damn it vad ont det gjorde .. Det var helt sjukt, jag trodde att jag skulle svimma. Och sen kom Maria. Inte Maria Magdalena eller Maria, jesu moder, som man så fint säger, utan Maria Nordin i min klass. Och skulle vänligt knäcka min rygg. Lyfta tag i mig et voilá. *KNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK* , and I was like OMG! jag skrek och hyperventilerade, det knakade nerifrån svanken och upp i nacken, (och för er som inte vet det är det varken bra eller särskilt normalt.) och det hördes ljudligt, klart och tydligt, och i mig bara ekade det. Jesus christ det var hemskt ! :o
Sen var jag spaghetti. Spaghettio all over. Jag var.. spaghetti, ringlig och ranglig. Och okontrollerbar . -_-'

Så nu ikväll gick jag och pappa till Dalarasten och firade att han fått lov från jobbet nu. Jag åt fiskplanka och han Filé Oscar, för er som intresserar er i vad vi åt. Och jag blev sååå jääävla mätt. Så nu sitter jag här och jäser som en.. en bulle.. Eller snarare en pizzadeg. Som liksom jäser över kanten och liksom nästan suckar över hur mycket man jäser. Degen alltså.
Nu är jag väldigt upptagen. Jag ser på filmen "Hannibal". (Ja, fristående fortsättning på filmen "När lammen tystnar". Synd att Clarice Starling är utbytt, hon ville tydligen inte ställa upp på denna filmen. Än en gång, onödig information för er som intresserar er lite extra i mitt liv och min text.)  Men jag ska återgå till filmen och jäsa lite mer.
Ha en skön kväll.

Vi hörs!
xoxo
Little T

Postat av: Ella den 2008-03-26 @ 20:43:35

hahaha, det där med ryggen vettja fan om det låter så hälsosamt! Och självklart är jag jätteintresserad av vad du äter för något. puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback