Happy easter!



Glad påsk darlings! Jag har inte sett en endaste jävla påskkärring, ingen sol heller. Igår var det snöstorm, nu är all snön borta! Jag vill se på film och nu är det såhär, jag är seg. Hahaha, enjoy!

Nej, faktiskt inte, det är helt jävla otroligt. Inte ens jag har sett en påskkärring, och jag bor i stan. Det är inte sant?! Iofs så har jag aldrig råkat ut för något fult utklätt barn som tränger sig på och ska ha godis, (fast, lite gulligt är det allt, vem lekte inte påskkärring som liten?) eftersom jag bor i lägenhet, i trapphus, med kod vid grinden och porten, klart åt helvete att det inte kommer in nån här. Rätt skönt faktiskt. Ska jag vara ärlig så har jag aldrig fått chansen att ge godis till påskbarn. Jag har aldrig någonsin never ever träffat på några sånadär som kommer hit och ringer på, det är nästan tragiskt.

Som tidigare nämt, det var snöstorm igår, iafall, som pappa kallade det: Tovelinnstorm.
Bara jag som tycker att det blir snöstorm när snön faller i mängder, och faller åt alla håll och kanter och det blåser lite mer än vanligt,. Personligen kallar jag det för Säterstorm. Här händer det ju aldrig nåt, aldrig några större vågor på den där jävla sjön eller nåt regn som skapar en mindre översvämmning eller nån storm som blåser lite mer, än när det blåser, ja, lite mer än vanligt. Så när det blir litesådär så kallar jag det för Säterstorm. OCH BTW, varför är kulingvinden starkare än vanlig storm? Storm låter väl fan så mycket starkare än kuling. Kulingvind låter ju som de där vinpustarna man känner när man är ute med båten och tycker att det blir lite lagomt stora vågor. Bah.
Idag är iallafall 80% av all den snön som landade här igår, borta. Bortblåst, smält, borta! Yaay! :D :D
Men inte skiner solen. Suck. Kan man inte ens få lite solsken såhär på självaste påskafton? Är det påskafton idag för det första? Jag tror då det iallafall. SKITSAMMA DET ÄR JU FÖRFAN... vad är det.. MARS! LITE SOL KAN MAN VÄL FÅ!? Ja, lite sol fick jag, i ungefär 30 sekunder, som mer såg ut som en spegling av en solstråle, en solkatt, en svaaaaaaaaag sådan.

Jag vill se på film. =/ Fast inte ensam. Jag vill mysa liksom. Jag fick ju "The holiday" av mormor i Torsdags, med Kate Winslet, Jude Law, Jack Black och Cameron Diaz. Varför valde jag att fetstila Kate Winslet och Jude Law? Jo, Kate Winslet är ju så jävla bäst och Jude Law är bara sååååååååå sexig.. :D En viss Robin från Sthlm tyckte att han såg feminim ut, dumma han. Jude är sexig, inte feminim. Inte det minsta. Sådetså :D Tillbaka till ämnet iallafall, jag vill se den filmen, fast då inte med pappa och Love utan någon trevlig person man kan mysa med. Av det manliga könet .
I övrigt så får jag nöja mig med att se nån annan random film. Eller varför inte en skräckfilm? Åh, typ "Fredagen den 13:onde" eller "Huset som Gud glömde" (alla tycker att huset i filmen ser ut som det huset jag bor i när jag är hos mamma. Suck.) Dessvärre har jag aldrig sett dom filmerna, jag planerar starkt att göra det faktiskt. Jo, skräckfilm vill jag se :D :D :D PAPPAAAA! Nu ska vi se på film.

Jag känner mig sååååååå seeeeeeg. Igår låg jag i sängen hela dan, bokstavligt hela dan. Och idag kom jag inte in i duschen förns jättesent, typ halv tre. Så pratade jag med Jacob också, då blev Toveh glad. ^-^
Men nu ska jag sega vidare...
Vi hörs!
xoxo
Little T

Postat av: Viika den 2008-03-22 @ 16:55:52

Glad påsk! :D

Postat av: Esmeralda den 2008-03-22 @ 17:07:27

Glad påsk:)

Postat av: Feeliic den 2008-03-22 @ 20:50:53

Killar med lite feminina drag anses ofta som snyggare ;)
Glöd Pösk

Postat av: Amanda den 2008-03-27 @ 16:37:08

Såg inte heller en enda jävlapåskkärring,men lika glad för det är jag ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback