Come on-A my house

I FOUND IT! YEAAAAH :D Alltså, intromusiken till "Girls at the playboy mansion" eller "Girls next door" dom det också så fint kallas. Orginalet är framfört av Roosemary Clooney, men den här verisionen är tusen ggr så mycket bättre, den är gryym! Den heter: Come on-A my house - Nasty tales and their orchestra
Googla den, den är grym. Jag kan inte säga så mycket annat:D Ahh.. Ja hörni flickor och pojkar.

Efter en stunds letande så hittade jag den, yaaaay! Och jag har haft den på repeat oräkneligt antal gånger. Eller som smarskaften säger; X antal gånger. Höhh ;D
Idag ska jag och pappsen och broosshhh packa. CUZ´ TOMORROW I´M OUT OF HERE. Nejrå, jag ska bara iväg till stugan. Mobil ni som vill nåt ! Ni behöver faktiskt inte vilja nåt heller.. Hör av er ändå. (:
Vi ska åka klockan 07.00 (!!!!!!!) imorgon. Sen ska vi stanna i Rättvik (<3<3<3<3!!!!) och hämta boxen vi beställt, då affären här neranför mig inte fått in alla boxar till sin ombygda affär än. Sen ska det bli paarty. ;D

NASTY TALES AND THEIR ORCHESTRA COME ON A MY HOUSE LYRICS

Come on-a my house my house, I'm gonna give you candy
Come on-a my house, my house, I'm gonna give a you
Apple a plum and apricot-a too eh
Come on-a my house, my house a come on
Come on-a my house, my house a come on
Come on-a my house, my house I'm gonna give a you
Figs and dates and grapes and cakes eh
Come on-a my house, my house a come on
Come on-a my house, my house a come on
Come on-a my house, my house, I'm gonna give you candy
Come on-a my house, my house, I'm gonna give you everything

(instrumental interlude)

Come on-a my house my house, I'm gonna give you Christmas tree
Come on-a my house, my house, I'm gonna give you
Marriage ring and a pomegranate too ah
Come on-a my house, my house a come on
Come on-a my house, my house a come on
Come on-a my house, my house I'm gonna give a you
Peach and pear and I love your hair ah
Come on-a my house, my house a come on
Come on-a my house, my house a come on
Come on-a my house, my house, I'm gonna give you Easta-egg
Come on-a my house, my house, I'm gonna give you
Everything - everything - everything


Den är inte särskilt variernade, ganska enformig. Men det gör inget, den är grym :o

Sakna mig inte för mycket, I´ll be back soon. ;o

Postat av: Ella den 2008-03-28 @ 15:01:18

när kmr du hem? :( ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback