9C och alla andra - Vi kanske möts igen

Ojojoj. Solen gassar och alla steker. Niorna har slutat för dagen och livet här börjar ta slut.

Vi spenderade förmiddagen på beachvolleyn med 9A, B och C, (som är min egen klass.) och spelade beach, några stekte, andra badade fötterna vid hamnen .. andra badade borta vid campingen. Iallafall. De andra  i vår klass hade tydligen fått fika, medans jag och Melissa låg vid campingen och stekte, hahah, känns lite misslyckat. Men ändå.:) Sen gick jag och Sandra och köpte blommor till Lars och Berndt. Det var någon liten uppsättning rosa blommor i någon söt kruka med rosa.. trassel i xD Jag vet inte vad det heter, men trassel, kallar jag det för. (Det är ingen växt eller så, utan någon sorts.. tråd.) Ehum... Rosa kanske inte är så passande till dom två, men jag tkr det blev jättebra ändå, haha. Vi fick stå och titta på blommor skitlänge, för när vi väl kom fram till någon blomma vi tyckte var snygg (var asmycket folk) så fanns det ju inga jävla prislappar på dem, så vi fick fråga hela tiden, och allting var skitdyrt. Nu var det klart iallafall. :)

När Linnea och Fredrika kom till mig och Melissa på stranden så berättade dom att Linn hade kört moppe genom långkorridoren i skolan, and I was like; Yaay! I wanna do it too! Så gick dom, och sen kom Linnea tillbaka och frågade om jag ville åka med henne på hennes moppe. Vi hade ingen hjälm till mig, men jag skulle få låna Claras när vi kom till skolan. Så vi brummade iväg på Linneas grymt sköna moppe (lite väl stor också, hahaha^^) . Väl framme vid skolan är det en jävla folksamling, och Melissa ställer sig mitt ivägen (hon åkte med Emelies moppe) och vinkar och gormar, jag trodde hon vinkade för snällhets skull och vi vinkade tillbaka och var nära på att köra förbi, men Melissa skrek stopp typ, och så sa hon att polisen stog vid skolan. Fan. Här kommer man åkandes utan hjälm liksom, haha. Men jag hann hoppa av innan poliserna såg mig. Linnea och Fredrika åkte vidare till skolan och jag och Melissa gick, och då står det ju en jävla polisbuss där. De har tagit fast Jenny och Petra, för att  Jenny skutsade Petra , och Petra hade ingen hjälm. Så hade de tydligen varit påväg att dra in Fredrik Näs körkort. Det är många åttor som inte har körkort än, fast de har moppe. Så de var lite oroliga där. Hahah, suckers. Men iallafall, JAG SOM VILLE ÅKA MOPPE GENOM LÅNGKORRIDOREN! Tänk vilket avslut på nian?! Att få köra igenom korridoren och håna lärarna som tycker om mig så mycket. Skulle inte det vara jävligt kul? - Ja, precis. Men vi måste , måste, måste göra det en annan gång. Eller vad tycker ni? ;)


Hahaha, jaa, nu ska jag inte sitta här inne och jäsa mer, ska väl ringa Melissa och glida ut med henne i solen. Kanske dra en glass.

Ärligt talat, jag tror att det börjar kännas okej att sluta nian nu. Inte lika jobbigt som för någon dag sen.. Nog för att jag kommer sakna ihjäl mig efter 9C, och alla andra, men jag vet att jag har kämpat. Inte för att låta fånig nu, men.. Jag har gjort jävligt mycket för klassen, och jag ordnade med festkommittén en avsutningsfest av högsta klass, jag har varit med i elevrådsstyrelsen, och jag har gråtit, jag har märkts, jag har synts, jag har rest mig upp från att ha legat i leran,. Jag har fått bra kontakt med lärarna.
Tack särskilt SO - läraren.  Tack Niclas Lindfors - Du höjde mitt intresse för SO, och fick mig att höja mina mål i livet, och äntligen bli säker på mitt gymnasieval. Du har hjälpt mig att föra fram alla mina tankar, och jag har fått så mycket sagt och gjort, mer än jag någonsin kunnat tro. Du har fått mig att tro på att jag en dag kanske kommer bli någon.

I will be remembered
. I will stay in someones heart for a long time, a touch of me will always stay there. Remember me.
Jag har lyckats med att få folk att minnas mig, jag tror inte ni glömmer mig, jag hoppas inte att ni glömmer mig. Även fast jag lämnar en klass och en skola, och massa vänner, så lämnar jag er inte. Jag finns , och kommer alltid finnas kvar.
Många kommer jag nu att förlora kontakten med. Tack för tiden vi fått tillsammans, och även fast du och jag kanske aldrig växlat några ord, så har vi setts och mötts. Även om vi inte kommit varandra så nära att vi blivit vänner, så kommer vi finnas kvar hos varandra, även fast vi inte vet det. En i mängden av små själar som alltid kommer stanna i hjärtat.
Tack allihop, tack. Vi ses. .. .

Postat av: Sajmon den 2008-06-04 @ 12:47:16

BUHUHUHUHU ='( xD

Postat av: ella den 2008-06-04 @ 18:59:50

men jag blir så jävla vemodig när du skriver sådär! :( DET ÄR INTE ÖVER TOVEH, VI SKA FANIMEJ UMGÅS MER ÄN NÅGONSIN ISTÄLLET! :D

(det vill säga om du vill..) x)

Postat av: ella den 2008-06-04 @ 19:01:06

men jag blir så jävla vemodig när du skriver sådär! :( DET ÄR INTE ÖVER TOVEH, VI SKA FANIMEJ UMGÅS MER ÄN NÅGONSIN ISTÄLLET! :D

(det vill säga om du vill..) x)

Postat av: Sandra den 2008-06-04 @ 22:01:33

Tack för alla år tillsammans, ska bli tomt utan dig när vi börjar gymnasiet... Vi har ju liksom gått i samma klass sen i dagis. Och jag kommer aldrig glömma dig Toveh! Du har verkligen betytt mycket för mig. <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback