Arghh

Jag har för mycket att tänka på.. Det här går inte.. Jävla äckelproblemsskitfanskap säger jag bara . Usch !

Vad vill ni att jag ska säga då. Vad har ni för frågor? Jag är ledsen men jag kan inte svara. Nej, för jag orkar inte. Jag ställer hela tiden upp och nu är jag lite trött så jag kan inte vara som jag varit. Det får ni fan acceptera.

Jag blir så less.. Känner mig helt utlämnad... Ja, fyfan säger jag bara. Det är inte snällt det här.
Dessutom är jag avundsjuk, ja, hata mig ni, men jag börjar bli det. Jag saknar dig mer och mer och det blir bara värre ju längre dagarna än går, och alla andra hittar varandra i samma takt som vinden blåser i en orkan. -Jo, det är sant.
Jag blir så ledsen.. Det känns som att jag vill prata med någon. Men jag vet inte vad det är jag ska prata om, och inte heller med vem.

Ingen tycker om någon som surar. Därför vill inte jag sura, men just nu kan jag inte låta bli. Allvarligt och helt seriöst, jag orkar inte !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback