That´s awesome

Imorgon vill jag till Peace and Love. Inte för att jag har biljett, men jag står bra utanför. Jag var där nu för en stund sen och hörde på Sex pistols. Det var fränt.
Publikens jubel slår allt, det var otroligt!

Postat av: Camilla den 2008-06-27 @ 23:32:08

Hoppas du haft en bra dag. :)

Postat av: Jan-Adam den 2008-06-30 @ 16:16:56

Well.

Ovanligt med en okänd själ som läser min blogg, men jag får vällan ta åt mig och tacka. Jag är tyvärr risig på dala-geografi, även om jag förståår att du förmodligen är från Dala-trakten. Tråkigt om du missar peace & Love. Jag har ett tips på en minifestival i Norra Värmland som är ruggigt mysig i slutet av Juni annars. Kolla in den på http://www.graset.se



Ha det så bra!

/Jan-Adam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback