Summertime

Sommar -08 Best ever.

Även fast jag nu stressat runt åt helvete och missat Peace&Love, så är jag JÄVLIGT nöjd med början på mitt sommarlov.

Idag ska jag till soc. klockan 13.15, känns jättebra, då jag festade hela kvällen igår.  Tack för en sjukt rolig kväll, Melissa, Linnea, Malin, Robin, Råttan och KakanVi var vid sjön på udden och hade mysfest. Jag utbrast att; Det här är sommarlov! Dock så verkade det inte riktigt som att de andra höll med, det var lite kallt och sådär. Men vafan. Jag trillade på en sten och slog mig på knät också, det svider =/
Dagen innan igår, så var Melissa och Robin här, och fan vad kul, vi såg på den fruktade jävla äckelfilmen Ju-On - The grudge! Jag dog några gånger under filmen, och trots Dooleys och Vodka, så var jag jävligt rädd. Jag har sett filmen förut, dock så insåg jag att jag inte sett särskilt mycket av den filmen när jag såg den för första gången, hemma hos Felicia. Varför? Jo, jag gömde mig så hårt i en kudde att jag nästan fick syrebrist. Lite halvjobbigt sådär, yr i huvudet och så. Bara så att ni allihopa vet så såg vi den japanska originalverisionen, inte den amerikanska. Haha, kul var det iallafall. Jag och Melissa satt och grät efter filmen, då menyn som spelas upp visar klippet ur filmen, när tjejen i skuggform skrider genom poliskorridoren (vilket man ser genom en monitor, då kameran fångar henne på film) och plötsligt attackerar kamerajäveln. Ja, när tillochmed menyn är läskig till en film, då jävlar i mig, är det en fruktansvärt äcklig film.
Jag drömde dessutom mardrömmar om den hela natten! Tjejen kröp upp i mitt knä och lät sådär äckligt .. Bu-hu-hu.

Idag efter mötet ska jag hem och packa, packa, packa. Jag vill inte !! Vi åker ju till Norge hela dansgänget imorrn. 7 timmar buss utan uppehåll känns skitbra. Knappast. Usch. Jag kommer inte orka. Jag vill inte åka! Alltså, samtidigt som jag jättegärna vill åka, så vill jag inte alls. Jag orkar inte träna, jag har ont i ryggen, jag orkar inte anpassa mig till något nytt just för tillfället, koncentrera sig ordentligt på att höra vad de andra människorna säger är ju en konst i sig, och det tar på energin, kan jag lova. Man har knappt någon fritid på dom här tillställningarna, hela tiden måste man göra någonting. Frukost vid sju, åtta, sen träning. Sen är det ju dom hära workshopgrejerna också, jag ska lära mig dansa Swing! Det ska bli jävligt kul, men vi får väl se om jag fattar något. Just nu känner jag ,att jag inte alls vill åka. En till grej, JAG KOMMER SAKNA ALLA I SVERIGE SÅ SJUKT MYCKET! Jag kommer känna mig tom utan er .. Nu har jag ju mitt armband igen, så Fredrika är med mig <3. Melissa har jag ett halsband av, Felicia har jag också ett halsband från, och så vidare.
<33

Postat av: Becka den 2008-07-02 @ 15:02:12

Du är så otroligt långt borta <3 I miss u!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback