Travel the world and the seven seas

Nu har det sprungit folk ut och in här ur min lägenhet bäst dom vill i väldigt många dagar. Jag har ingen aning om hur många faktiskt , bara att det är en jävla massa. Vi har sett på många filmer, och lite fest på det ;D

Nu ska det väl lugna sig lite. Melissa har dragit hem nu och resten av folket jobbar och har sig. Stackars.
Jag har suttit ett tag och kollat klänningar från 1950-talet också, jag ska dressa upp mig till Torsdagen, jag kommer bli skitfin. Inte riktigt kanske, men jag blir en kul attraktion att titta på. På Fredag ska jag åka fräningbil. Nån gul dodge med cab, jag, Melissa och Maria (om hon blir frisk) kommer synas i den bilen. Vinka till mig, jag lovar att jag vinkar tillbaka om jag ser er ! :D:D:D¨
På torsdagen kommer jag möjligen att synas på båtcruisingen,. Inte för att våran jättevikingbåt är nån frän racerbåt från 1950 talet, men det är nostalgi så det skriker om det, kan jag lova. :) Vår båt är träig, stor, ganska ful och går inte särskilt fort. Ni kan inte missa oss.

||Jag saknar er !||

Postat av: becka den 2008-07-16 @ 14:02:58

I miss u <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback