Sommarlovshappening

Solen skiner, det är varmt och allting känns så sommarlov.

Imorse ringde Melissa vid tjugo i elva, (halv var det bestämt, men hon försov sig med tio minuter. Haha.) väckte mig och såg till att jag inte skulle somna om,. Jag gick upp, packade väskan, letade på mina nycklar som varit borta ett tag, vart hittade jag dom? - Självklart. I ett par byxor. I ena byxfickan, haha. xD Jag har letat efter dom sen i Söndags liksom. Dock har jag varit lite för lat för att leta ordentligt, men idag så kände jag verkligen, Skam den som ger sig! Sen traskade jag glatt iväg och mötte Melissa vid Milano-pizzerian. Vi hade tänkt att gå till Säters Camping och sola på den stora stranden, men vi kände att värmen höll på att döda oss, så vi bestämde oss för att stanna och steka vid Hundbadet istället.
- Jävlar, vad varmt det var ! Vi badade lite och insåg hur mycket vatten det har dunstat bort i värmen, det var någon liten kille på typ 9 år som kunde gå hela vägen ut till flytbryggan, och det är inget man normalt kan. Nu kanske det är så att bryggan är aningen inflyttad, då de hade båtracing här i helgen, men vad vet jag, det var sannerligen mycket mer långgrunt idag än vad det varit på väldigt länge.
Det kändes rätt skönt att bada faktiskt, vi har inte badat så mycket i år .. Antingen så har det varit att vi haft mens, eller så har det varit vädret, eller så har det inte varit badväder.. Lust att bada eller något sånt. Iofs kan det bero på att vissa av oss, (oftast jag) brukar vakna vid ett, äta frukost vid tre och duscha vid fem, och sen börja min dag, därav brukar det vid den tiden vara ganska kallt i vattnet.
Det går rykten om att det var 22+ C i vattnet igår, så man kan undra hur varmt det var idag. Det var jättehärligt.
Dock blev det ju sådär spec-kallt när man går ner i vattnet efter att ha legat och stekt i solen en längre stund liksom. Ehum. Ja, lite drygt var det när det var sådär långgrunt också, det liksom förlänger lidandet ännu mer.
- När vi sedan gick upp för att steka lite, så fick Melissa tråkigt. Jag låg och läste en bok, lyssnade på mp3:n och njöt av solen. Sen kände jag hur liksom iskallt vatten rinner sakta men säkert ner över hela min överkropp. Sen börjar hon att kasta vattnet på mina ben och i ansiktet , everywhere ! Det var skitkallt ! Hahahah xD
Jag hade också vatten , som jag slängde iväg på hennes mage. ^^

Vi låg där från klockan tolv ungefär, och jag kom nästan nyss innanför dörren, nu vill jag ha mat. Vi hörs !

Glad sommar .

Kom hem nångång ! <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback