Bye bye Sverige

Klockan 09.00 kommer Therese med deras bil och ställer sig, för att packa in mig och mina väskor i deras bil.
Sedan bär det av till Borlänge. 10.00 startar bussarna, och där börjar resan ut ur Sverige.
- Mot Norge !
Noway. Jag vill inte åka. Jag kommer sakna alla så sjukt mycket :s
Men hörni, jag finns på mobilen, för er som har numret. Ni som inte har det kan fråga era kompisar, någon har det säkert. Det är samma kostnader inom norden, så det kommer inte kosta varken er eller mig någonting.
Inte för mig iallafall, för jag smsar gratis.

Men allihop, frånoch med idag, 2/7 till 6/7 så kommer jag nu befinna mig i Norge, om ni inte förstog det. Detta är en period på fem dagar som kommer bli den längsta "korta perioden" i mitt liv, hittills.

Ha det så jättebra.
Ta hand om Sverige åt mig , och SLÄPP INTE IN NÅGRA RYSSAR OM DOM VERKAR MISSTÄNKSAMMA !
(Det är mig dom vill åt) Haha . :)
Vi ses !
7 Timmars bussresa ser jag verkligen fram emot.
//Tovelin Eriksson 06.52

Postat av: ella den 2008-07-05 @ 22:20:11

Vad har du gjort mot ryssarna? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback