Båtbåt.

Jag var ute nyss med båten. Först var vädret nästan perfekt. Det blåste varma sommarbriser, jag dök från båten och såg...
såklart ingenting i vattnet. Ingen vacker.. Ehh.. fisk eller så. Vi fixade en stege så jag kunde komma upp i båten efter bad, (då jag tidigare fått åka bakom båten i ett snöre pga att båten är alldeles för hög.) Klättrade upp och sen låg jag i bikini i fören och stekte, ahh. Det blev oväder, började blixtra och så blåste det upp ordentligt. Jag och pappa bröt mot sjövettets alla regler och åkte mot vågorna, hoppade och hade oss. Vågorna fick båten att lyfta från sjön, och jag satt längst ut längst upp på fören i båten, och höll på att vicka av. Men det var sjukt kul , samtidigt som det var lite lagomt läskigt. Nerskvätt av vågorna blev man också, men faktiskt, det är nästan fånigt hur kul det var.


Det är nästan konstigt hur snabbt vädret kan förändras .
Precis som allt annat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback