Soooooooooober

Tänk om det vore så lätt, att som sina föräldrar, komma hem, fulla efter en kväll på krogen och svamla fram: "Vi ska gå ut en sväng, vi kommer strax tillbaka."

Varför är det inte så egentligen? Nu tänker ni, vilken idiotisk jävla fråga. Men tänk efter, föräldrarna är myndiga, - ja. Men föräldrarna är ens föräldrar och ska vara som ett typ föredöme för barnen. Varför kan då inte barnen komma hem (även fast de är minderåriga, vad är EGENTLIGEN skillnaden? Båda parterna borde ju inte dricka.) fulla efter en privatfest, och slumra fram att, "Vi ska bara gå ut en sväng, vi kommer strax tillbaka." ?

- Och nej, jag har inte druckit. Jag är nykter .

Postat av: Sandra den 2008-08-16 @ 15:02:43

öh va? klart att föräldrarna kan komma hem fulla. och varför ska inte de dricka om de nu får?



och bara en fråga, varför lade du till "- Och nej, jag har inte druckit. Jag är nykter . "

Jag tror faktiskt inte att det var någon som trodde det.

Jeez, blev jättestörd av ditt inlägg.

Postat av: sofie den 2008-08-17 @ 12:46:17

svar; åh tack :D

Postat av: Sandra den 2008-08-17 @ 22:25:22

Aha, jag förstod det inte som att de var stupfulla och försvann hela natten. Då ber jag om ursäkt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback