Welcome back!

Välkomnar alla nya som gamla bloggare tillbaka till blogg.se. Jag undrar om någon mer än jag känner förvirring över detta? Idag skiner solen, jag vill äta glass och jag har ont i axlarna, trots det långa badet igår.

Först skulle det bytas domän, sen skulle det inte, man skulle flytta själv , sen inte, dom skulle flytta, sen inte, dom skulle förbättra, sen inte. GOD DAMN jag blir ju helt jävla förvirrad ?! Nu verkar allt bra iallafall, får vi hoppas. Hittills har jag inte märkt något annorlunda, förutom det att jag tycker att man blir utloggad vid inaktivitet lite för fort. Eller så var det jag som var inaktiv väldigt länge. Jag vet faktiskt inte... Hm.
One more mystery to solve !

Jag fryser något så hysteriskt om händerna. Ändå vill jag ha glass. Det går ju inte. Suck. Jag kan liksom inte hålla i en fryskall tallrik, skål, djup tallrik med massa glass med chokladkross i om jag fryser om händerna!? Näää. Gika! Kom genast hit och ät glass med mig. Brrhrrrbbruuuuuum.

På Fredag har vi nationella prov i engelska. Hela förmiddagen. Sen efter lunch, så börjar lektionerna igen, dååååå ska vi ha matteprov, B--delen. Jag är körd redan här. TÄNK OM JAG FÅR IG I MATTE?!!??!?!? Jag kommer dö då. Då får jag gå på Iv ett år och läsa upp skiten och seeeen gå på Haga. NEJ ALDRIG I LIVET. Nej nej nej nej nej.

Idag ska jag iallafall plugga massa, typ SO och Engelska. jag SKA behålla mitt MVG i Engelska ;o Och det ska jag fan göra i svenskan också. Annars jävlar. Ja, nej, då dör jag. Bahhhhhhh. Hjäääääääääääääääääääääälpppppp.

Dagens search on youtube! : Them - Jem

Igår badade jag, hör och häpna, i en och en halv timme ;o ;o ;o I jättevarmt vatten., Det ångade om vattnet , och om mig x) Jag hade ett stort frukfat med alla möjliga fruktskivor på, och påskmust, och aromaljus och sånt där. Det var najs. Fast väldigt väldigt väldigt varmt. Dock så försvann inte smärtorna i mina axlar. Det blev aningen bättre i ryggen, men axlarna, nej, det är helt sanslöst ! Jag tror att jag borde skaffa såna här asdyra bh:ar. För jag tror att dom här två sakerna är en del av orsaken till smärtorna ;o Dessutom är jag spänd också. Därav alla nedrans muskelknutar överallt.

Min kära underlagscréme är sluuuuuut ;o Jag som alldeles nyss var och shoppade i Borlänge. Suck. -_-' Jag har varken skjuts eller tid att åka dit för att köpa en underlagscréme. Nej, inte riktigt då va. Nej visst, jag kan väl åka in för att köpa lite kläder också, men då måste, måste måste måste jag ju ha tid också?! Det kanske jag har i helgen, men frågan är ju om jag har skjuts? Mamma och M. kanske kan åka med. Eller aa, M kan skjutsa.. Jag orkar inte åka buss. "Skyll dig själv då," tänker ni, men så äre inte. Det kostar att åka buss. Och jag har inte råd att kosta på mig buss och kläder och allt det där som ska betalas. Nää. Så nån buss blir det inte. Dessutom måste jag ju spara pengarna nu när jag ska åka buss till Mjälga och Stora Tuna folkdanslag typ massa Onsdagar, usch usch usch. Asså jag menade inte att det inte ska bli kul att dansa med dom, för det ska det verkligen bli :D , men det dryga är att jag ska betala bussar nu, och det är ju synd...

Jaja. Vi hörs!

Postat av: Ella den 2008-04-03 @ 17:12:44

jaadu, toveh, dina problem är mkt värre än svältandet i Afrika t.ex....:P (Matchen börjar kl 3 på lördag om jag inte har nämnt det än)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback