Hum.

Nu var det ett tag sen jag bloggade. Huhu. Solen skiner, snart är det Rättvik och Jason Mraz är så jävla bra.
Pappa och Love är på femstjärnigt i Sundsvall. Imorgon har vi nationella prov.

Ja, det var ett tag sen sist. Men jag har varit så jävla seg och inte orkat. Jag har hela tiden tänkt på att jag måste blogga, "bloggångest" som det med så fina ord kallas. Jag vet att det inte är bara jag som känner det, jag har hört ganska många andra säga samma sak. Hahaha, bloggångest. Gud så patetiskt. Nu sitter jag iallafall här och bloggbloggbloggar. Stereon står på höööööööög volym med Rix FM spelandes. Jag har plockat in all, all disk i lägenheten och proppat in det i diskmaskinen. Ska bara äta dagens "Familjen Dafgårds-mål", och sen är diskmaskinen full!

Nu undrar ni varför jag är lat och äter Familjen Dafgård mat. Men det är för att min käre pappa och min bror har åkt till Sundsvall med jobbet och nu bor dom på hotell. Femstjärniga Scandic. Deras rum har utsikt mot havet, i närheten finns SPA-avdelning etc, det är fusk. Så pappa köpte så snällt hem massa rätter och kämnade en 500-lapp, ifall det skulle bli knapert med mat. Förresten, så plingade just micron, (som i övrigt har värmt mitt Familjen Dafgård mål.)

Gårdagens Familjen Dafgård mål: Fläskkarré - Stekt fläskkarré med sommargrönsaker, sås och stekt potatis.

Dagens Familjen Dafgård mål: Farmarbiff - Färsbiff med tärnad potatisw, morot, rödlök och skysås.
Till detta dricks ett glas kall lättmjölk och äts en hårdrutsmörgås från Wasa.


Snart ska vi till Rättvik, gänget & jag. Det ska bli riktigt kul, jag fick placera ut konfirmanderna ! Hahah, det var trevligt. Man kände att man har lite mer makt nu. Ehum. Vi får ledigt från skolan 28-30 April, känns skönt. Eller aa, vi får halvdag den 28:onde, eftersom vi ska åka runt klockan fyra, och 9A slutar typ kvart i. Själv slutar jag kvart i tre, men jag bad om ledighet ändå. För trevlighetens skull. Hahaha. 

Imorgon börjar jag 08.20 uppe med Niclas, då har vi som missat nationella proven i Engelska (hör och läs- förståelsen) "restarbete", vi ska göra proven då. Den lektionen är slut 9.40. Klockan 10.00 har jag muntliga nationella prov i matte, sen efter det har jag lunch, tror jag. Sen har jag muntliga nationella prov i engelska, den lektionen slutar 12.45. Jag har alltså nationella prov hela förmiddagen. Sen är det elevshow samtidigt. Så jag missar halva träningen. Suck -_-' Men ärligt talat så tror inte jag att det blir någon elevshow i år. Vi har liksom imorgon på oss att planera, sen har vi två gånger till på oss att ordna rekvisita, sätta roller, träna och sätta upp scensättningen och ljus och allt. Jag och några till, tror fan inte att det kommer gå i år. Våra pojkar skulle aldrig dra en balett i trikåer tex, som dom gjorde förut. Nej, det går inte. Gud. Jaja. Så är det, vi är bara sämre än dom. 

Wish me goodluck.
Jag är så jävla less på att vara kärlekskrank.

Kärlek kom till mig

Little T 

Postat av: Ella den 2008-04-28 @ 15:57:51

hej toveh


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback